Friday, 7 December 2012

Dinner at D'Terapung Restaurant

aku takde sangat nak story ni.. sebab tetibe perut aku meragam haa.. ntah kenapa...

okey, sambung cerita. exceli memang kami nak berpicnic at pantai PD tapi abang ipar gue terpaksa balik rumah atok dia kerana banyak perkara yg belum diuruskan... petang baru balik seremban balik. lagipun cuaca hari tu tak la baik sangat. bermendung kelabu.. berarak seribu. haih!

pasal pilih tempat dinner ni. aku laa.. yg beria-ia sangat nak datang kat sini. try google untuk mendapatkan tempat yg menarik... aku pon first time nie haa... nasib ade hp canggih.. muahahaha! so? kami makan di Restoren D'Terapung. memang terapung pon. yelah dok dalam air...  sejuk jer. angin sepoi2 bahasa... nyaman sangat. restoren ni terletak dekat medan ikan bakar kt PD. agak susah jugak nak  datang sini.



kami senang menunggu makanan..jus tembikai dah habis. canner tu??? kena order baru gitu.


baru lepas makan... ! mak gue, lisa, fiqran, haziq then kakak ke 3 gue...


ituayah aku... abang ipar aku.. aku??? phootgrapher tak berbayar.






yg kat atas tu antara menu2 yg aku pilih... tak syok sangat bergambar.. sebab bapak aku ade.. takot kena marah. tak pasal2 aku kena sound.. muahahahaha... tau sangat dah perangai die tu... sebab kami ramai perempuan. 

ini lah mak aku. rindu bonda... maaf kualiti gambar tak cantik. sebab nak ambik gambar pakai touch screen asyik gigil kata akak aku. melampau...!!! situ tempat lauk pauk yg fresh. pilih, timbang dan sedia untuk dimasak! sebenarnya... kat Port Klang lagi best... ssseeeyyyyesss!


Nur Fadira Elissa gedikkk!!!

### adehhh! sakit perut.... eh, rindu kt mamat tu tetibe.. mesti edan seronok beronok holidays kat sana. aku nak ikot. tapi... macam pulus kurang teballl... tapi hadiah macam2 dah kirim. sengal jugak aku.. try call edan.. muahaha! ape lagi... maxis yg menjawab diluar kawasan lah..  kah3... nak on hp boleh.. kalo ko sanggup bayar die punya roaming tuh!

*cuma nak cakap, dinner kali ni saya yg sponsor...!!! RM205 semuanya...!

No comments:

hhhh

hhhh