Saturday, 23 June 2012

Nasi Ayam Pak Mal

wah! tajuk entry bukan main lagi.. skema sangat ke hah? hmm... okleh tu. ini je yg ade dalam kepala. kan entry kat bawah tu aku post pagi tadi je. memang ko tak de kerja eh sally? heeeee! ade2... lepas publish entry ni, saya nak tido kejap, pastu nak lipat kain. kain dah macam bukit dh tu. 2 3 hari x melipat. sedikit malas... pagi tadi si dia rajin nau datang jumpa aku. mesti awak ada ape2 kan??? ish, tak de laaa... dia pegi hantar akak die kt Putrajaya sana. pastu singgah lepak dgn aku jap. sebab tengahari ni, dia nak pegi kenduri kejap. kawan dia kawin. aku nak ikot je. tapi tak berapa sihat sangat. tu yg macam malas je nak pegi kan.

bincang punya bincang, makan nasi je la erk. dekat pukul 12 dah... boleh la makan tengahari. so kami decide kan makan kt Pak Mal nie... pernah masuk TV3 tau. ala yang JJCM tu, dulu best je time maria tunku sabri n serina redzuan dulu. sekarang ni macam hampeh je si shiha tuh! dah la jiran kakak aku...! dulu mase belum jadi artis, ok je... lepas jadi artis je masuk mentor je jadi karek gituh.. termasuk mak die jugak. oopppssss!!! maaf! yang paling lawak sekali, kami kt situ tak tahu pun yg si shiha mentor tuh jiran kami... sebab memang tak pernah tengok MENTOR pun! kesian dia kan... mesti bajet giler masa kami dok bertembung dgn dia.. walhal sapa die pun kami tak tahu. pastu baru tahu sebab anak buah aku yg cakap... hahahaha!!! si adam dgn danish la...asek tengok Ceria je... untuk kite-kite aje..! sorryyy for thats statement!


bila nak dapat DLSR sendiri erk??? tunggu bonus tahun depan kah??? tunggu encik BF buat hantaran kah? muahahaaaaa! salah. silah kumpul duit sendiri.. sementara tak mampu beli ni, saya pinjam awak punya yea! mmuuah!


encik sayang tengah drive, ko sibuk ambik gambar sendiri kan?? tak pasal2 orang yg drive kt sekeliling ko ni, dah pandang  ko semacam. muahaha! teruk3. kang ade merah2 kt pipi aku tuh, tang tu part yang paling teruk... merah2 pink gitu... gatal and pedih. pipi belah sana sikit je.. pasti atas dahi sikit. parut tu jangan cakap lah... memang sejak azali waktu jadi budak sekolah yang berjerawat. sekarang ni jerawat tak naik. cume kesan parut... nak pegi buat treatment, masih belum mampu. betul kah sapa2 yg berpeluh kat hidung, seseorang yg kuat cemburu??? alah, perkara biasa bagi perempuan. memang ada sifat gitu walaupun sekelumit. kalo aku memang mengaku! hahahaha!!! tapi bertempat lorh...


haaaa.. dah sampai pon.. yeay!!! memang femes giler ah sini.. kawan2 cubalah datang kat sini yea...


yeay yeay yeay!!! dah sampai nasi saya dgn begitu cepat... duduk je satu minit. nasi sampai. kekadang tak sampai satu minit. sebab diorang tahu, yang datang tu memang nak makan nasi ayam je.. dan aku pon ikot style makan buah dulu. sampai je terus capai buah betik... pastu baru makan nasi... air kelapa memang sedap.. so kami makan tadi semua sekali rm13.20 sen sahaja... encik sayang minum air teh o ice je.

next, pegi tesco jap... cuci mata.. pakcik tuh nak cari perkakas electric... huh!!!

No comments:

hhhh

hhhh