Friday, 16 December 2011

Genting Strawberry Farm

bersambung lagi ker??? tak moo cakap banyak2... boleh ker sambil kerja boleh update blog...muahahaha... aku tengah kerja kottt!!! ish...esok cuti, tapi aku ade kenduri-kendara... budak opis aku kawin ko... hmmm... sibuk memanjang je, ahad ni aku ade class plak...! capeekkk..
aku pegi kali kedua nie sebab nak beli buah tangan utk kawan2 aku... tu je ker??

joomm layan pictha2 yg tak seberapa ni... CANTIK KER KALAU...???


pukul 11.15 am, pagi isnin tu... bukak tingkap.. mak aih... kabusss...!! sejuk tak payanh nak cakap laaa... lapar pun lapar, breakfast makan roti jerk!


haaa... ini resort kami.. ooo yeaahhh! nanti nak dtg sini lagi yerk!.. best!


korang bayangkan pukul 12 tengahari, motiff?? tapi kami dah lunch..!


close up again... tolong beli lens close up utk Nikon boleh??? muehehehe.


no komen! saya dah penat...!


cara tanam dalam polibeg kan??? tak silap aku kt cameron dlm pasu. yeke?


tukang kebun baru...! muahaha... baru masuk kerja... tengah trainning..! hik3



100 gram bersamaan rm 6.00 ok tuan-tuan dan puan-puan...!


lagi ker saliza ooiii!!! hehehe


nie last ek!!! snap jugak...! ade lagi part 3... muahahaha

p/s : ukur baju di badan sendiri... muahmuahmuah!

No comments:

hhhh

hhhh